HTML

LÉGY A RAJONGÓNK

NÉZZ SZÉT A TERMÉKEINK KÖZÖTT

maxfactor_blog.jpg

Címkék

2000 calorie (1) 2011 év bloggerinája (1) ajakápolás (1) ajakápoló (1) ajakfestés (1) ajakrúzs (1) ajándék (2) ajkak (2) alapozás (7) alapozó (8) aplikátor (1) arc (6) arccsont (1) árnyalat (1) átalakítás (1) Bálint-nap (1) barnulás (1) beauty forum make up (1) beyonce (1) Big Day magazin (1) bőr (1) bőrápolás (2) bőrradír (1) bőrradírozás (1) bőrtisztítás (1) buli (1) cc krém (1) cipő (2) csapó csereklye timi (1) csipke (1) csizma (2) debreczeni zita (1) díszítés (1) divat (24) dorka sminkel (1) ecset (2) effect (1) egészség (1) egyenes (1) elegancia (1) emma (1) emma maclaren (1) esküvő (3) évszakok (1) extravagáns (1) eye (1) facebook (1) factor (1) false lash (1) false lash effect fusion (1) fény (1) fényvédő (1) fodrász (1) fodrászat (1) fotós (1) fotózás (3) frizura (4) fülbevaló (1) fusion (1) füstös smink (1) golden globe (2) göndör (1) gőzfürdő (1) haj (2) hajdivat (1) hajviselet (1) haladoknak (1) hideg (1) iskola (1) iskolakezdés (1) Iszak Eszti (1) jake nava (1) játék (1) kabát (1) karácsony (4) készülődés (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) kifutó (2) kontúr (3) köröm (2) körömlakk (4) krém (1) kupa (1) kupon (1) lábápolás (1) lash extension (1) leárazás (1) lépésről lépésre (1) lip (1) livin’ pretty (1) lolly makeup&beauty blog (1) lovelle (1) maclaren (1) makány (2) makány márta (1) márta (2) masszázs (1) masterpiece (1) Masterpiece Transform (1) maszk (1) max (2) max colour effect (1) max factor (9) mennyasszony (1) mestersminkes (1) modell (1) nadrág (1) nailfinity (1) napozás (1) nappali (1) nőiesség (2) nyár (7) oldalkonty (1) ősz (2) outfit (2) overál (1) pedikűr (1) pirosítás (2) pirosító (3) portfólió (1) púder (5) randi (1) ruha (6) ruhák (1) rúzs (5) sipos zita (1) Skin Luminizer (1) smink (30) sminkakadémia (4) sminkelés (1) smoky (1) smoky eye effect (1) spirál (3) stílus (1) suli (1) szájfény (5) száraz (1) szauna (1) szem (4) szemceruza (4) szemek (1) szemhéj (3) szemhéjszín (4) szemhély (1) szemöldök (5) szempilla (7) szempillaspiral (1) szempillaspirál (6) szempillaspriáls (1) szemüveg (1) szemzug (2) szín (1) színes (1) szűcs adri (5) tanácsadás (1) tavasz (1) tél (2) tincs (1) tint (1) trend (13) turbán (1) tv reklám (1) valentin-nap (1) vitamin (1) xperience (1) zimány linda (1) zsíros (1)

Iszak Eszti esküvői sminkje lépésről lépésre - Big Day Esküvő Magazin fotózás

2015.03.26. 14:21 Max _Factor_Sminkakadémia

Eszti egy igazi nagyvárosi, fiatalos lány, üde és mosolygós. Bőre hibátlan és ragyogó, viszont kicsit száraz, ezért a sminket a hidratáló összetevőket is tartalmazó Skin Luminizer alapozóval kezdtem, amit az arc középvonalától kifelé haladva egyenletesen oszlattam el. Könnyű dolgom volt, mert nagyon szépen terül a bőrön az alapozó, mikor magamra használom csak az ujjaimmal viszem fel, mint egy arckrémet. A szem környékére is ezt használtam, nagyon szépen elfedi az apró karikákat és tökéletes alapot ad a sminknek.

A Flawless pirosító Classic Pink színével üde ragyogást adtam Eszti arcának, és egy keveset a halántékra is felvittem.  A szemöldökét csak egy kefe segítségével fésültem át, mivel Esztinek nagyon szép és dús szemöldöke van, nem volt szükség korrigálni azt.

A szemen a Wild színeket használtam, A Fervent Ivory világos színét a belső szemzugban használtam, ezzel kicsit távolítva a szemeket. Az Auburn Envy és a Golden Amazon színek keverésével egy bronzos, nem túl sötét szín került a mozgó szemhéjra, majd az X-pert tussal egy vastag tusvonalat húztam úgy, hogy a belső szemzug szempilláitól kezdődően folyamatosan vastagodott kifelé. Csak kissé túlhúztam a szempillákon a vonalat, ami szépen, vékonyan, „hegyesen” végződik.
A tökéletes befejezés a sminkhez a szupernagy és koromfekete pillák, amiket a Masterpiece Transform spirállal értem el, két rétegben vittem fel a felső pillákra és egy rétegben az alsókra.
11016659_10205732714947541_1733117442_n.jpg

Mivel Eszti nagyon természetes egyéniség, és nem is szereti az erős sminket, a szájra a Colour Elixir szájfény Enchanting Coral színével  festettem. Csak a száj közepére tettem a fényből, így még természetesebb lett a hatás.

11005620_10205732714627533_238956758_n.jpg

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása