HTML

LÉGY A RAJONGÓNK

NÉZZ SZÉT A TERMÉKEINK KÖZÖTT

maxfactor_blog.jpg

Címkék

2000 calorie (1) 2011 év bloggerinája (1) ajakápolás (1) ajakápoló (1) ajakfestés (1) ajakrúzs (1) ajándék (2) ajkak (2) alapozás (7) alapozó (8) aplikátor (1) arc (6) arccsont (1) árnyalat (1) átalakítás (1) Bálint-nap (1) barnulás (1) beauty forum make up (1) beyonce (1) Big Day magazin (1) bőr (1) bőrápolás (2) bőrradír (1) bőrradírozás (1) bőrtisztítás (1) buli (1) cc krém (1) cipő (2) csapó csereklye timi (1) csipke (1) csizma (2) debreczeni zita (1) díszítés (1) divat (24) dorka sminkel (1) ecset (2) effect (1) egészség (1) egyenes (1) elegancia (1) emma (1) emma maclaren (1) esküvő (3) évszakok (1) extravagáns (1) eye (1) facebook (1) factor (1) false lash (1) false lash effect fusion (1) fény (1) fényvédő (1) fodrász (1) fodrászat (1) fotós (1) fotózás (3) frizura (4) fülbevaló (1) fusion (1) füstös smink (1) golden globe (2) göndör (1) gőzfürdő (1) haj (2) hajdivat (1) hajviselet (1) haladoknak (1) hideg (1) iskola (1) iskolakezdés (1) Iszak Eszti (1) jake nava (1) játék (1) kabát (1) karácsony (4) készülődés (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) kifutó (2) kontúr (3) köröm (2) körömlakk (4) krém (1) kupa (1) kupon (1) lábápolás (1) lash extension (1) leárazás (1) lépésről lépésre (1) lip (1) livin’ pretty (1) lolly makeup&beauty blog (1) lovelle (1) maclaren (1) makány (2) makány márta (1) márta (2) masszázs (1) masterpiece (1) Masterpiece Transform (1) maszk (1) max (2) max colour effect (1) max factor (9) mennyasszony (1) mestersminkes (1) modell (1) nadrág (1) nailfinity (1) napozás (1) nappali (1) nőiesség (2) nyár (7) oldalkonty (1) ősz (2) outfit (2) overál (1) pedikűr (1) pirosítás (2) pirosító (3) portfólió (1) púder (5) randi (1) ruha (6) ruhák (1) rúzs (5) sipos zita (1) Skin Luminizer (1) smink (30) sminkakadémia (4) sminkelés (1) smoky (1) smoky eye effect (1) spirál (3) stílus (1) suli (1) szájfény (5) száraz (1) szauna (1) szem (4) szemceruza (4) szemek (1) szemhéj (3) szemhéjszín (4) szemhély (1) szemöldök (5) szempilla (7) szempillaspirál (6) szempillaspiral (1) szempillaspriáls (1) szemüveg (1) szemzug (2) szín (1) színes (1) szűcs adri (5) tanácsadás (1) tavasz (1) tél (2) tincs (1) tint (1) trend (13) turbán (1) tv reklám (1) valentin-nap (1) vitamin (1) xperience (1) zimány linda (1) zsíros (1)

A Max factor vezető sminkese

2011.03.31. 15:19 Max Factor Sminkakadémia (törölt)

Szűcs Adrienn vagyok, a Max Factor magyarországi vezető sminkese. 6 éve dolgozom sminkesként és kozmetikusként.

Kislány korom óta más pályát el sem tudtam képzelni magamnak, minthogy kozmetikus legyek. Bár egyszer, általános iskolában kicsit eltévedtem és fél évig stewardess szerettem volna lenni.

Mikor 15 évesen barátok unszolására jelentkeztem egy tini magazin fotózására és címlaplány lett belőlem, beindult a modellkarrierem. Dolgoztam külföldön óriási, 120 modelles divatbemutatókon, reklámfilmekben, fotózásokon, Barcelonában, Párizsban és Bécsben. Itthon olyan neves divattervezőknek dolgoztam, mint Náray Tamás, Makány Márta. A dm drogéria 1 éves kampányának voltam az egyik arca, részt vettem szakmai rendezvényeken, sminkbemutatókon, és szakmai magazinok címlapján is szerepeltem. Egy ilyen bemutatón találkoztam későbbi mesteremmel, Sipos Zitával. Sokat dolgoztunk együtt akkoriban, többször voltam modellje, gyakran jártam nála a szalonban, és megtetszett az ottani miliő. Már akkor  tudtam, hogy mind a kozmetikában, mind smink terén jobb mestert nem is találhatnék. Az érettségiig modellként dolgoztam, nagyon élveztem azt a pár, utazással eltöltött évet, de tudtam, hogy sosem marad így örökké, ezért miután leérettségiztem úgy döntöttem, felhagyok azzal az életformával és inkább arra koncentrálok, hogy azt a szakmát tanulhassam meg, amivel életem hátralévő részében szeretnék foglalkozni. Mielőtt a kozmetikus iskolában kitöltöttem a jelentkezési lapot, felhívtam, hogy mesterként írhatom-e az Ő nevét. És igent mondott.

2 évet töltöttem Zitánál tanulóként. Rengeteget jártunk divatbemutatókra, fotózásokra, forgatásokra amellett, hogy vendégeket fogadtunk a kozmetikában.

Rendszeresen részt vettem és mai napig is részt veszek sminkversenyeken, ahol általában dobogós helyezéseket érek el. Dolgoztunk a Megasztár utolsó 2 szériájában, a Sztárpárshown, forgattunk videoklippet pl. Varga Viktornak és a Mystery Gang-nek. Rendszeresen sminkelünk Makány Márta divatbemutatókat is, és a könyve készítésénél is jelen voltam. Magazinok címlapjára sminkeltem már Béres Alexandrát és Farkasházy Rékát is.

Számomra a két szakma teljes mértékben elválaszthatatlan. Mivel az arccal „dolgozom”, nagyon fontos, hogy a bőr ápolt és makulátlan legyen. A bőr, mint vászon funkcionál, és ha nem hibátlan, a smink sem lehet tökéletes. Egy szépen megformált, szép szemöldök, finom, feszes bőr tökéletes alapként szolgál a sminkhez.

A mai világban már az egyik legfontosabb szempont a külcsín, így a nők nagy hangsúlyt fektetnek a sminkre is. Sok nővel találkozom, akik tanácsért fordulnak hozzám, hogy hogyan tudják magukból kihozni a legtöbbet, lányokkal akik azt kérdezik, miként sminkelhetik magukat a legújabb divat szerint.

A Max Factor márkát azért szeretem, mert széles palettával rendelkezik. Mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb alapozót, pirosítót, szemhéjszínt és rúzst is mind bőrtípusára, mind igényére való tekintettel. A Max Factor minden egyes terméke mögött egy komoly sminkmesteri csapat munkája áll, a világ minden részéről származó legmagasabb szintű sminkes tudást Pat McGrath hangolja össze, és nagyon büszke vagyok, hogy én is ennek a csapatnak a része lehetek.

A videós blog elindulásával remélem, hogy sok nőnek és tini lánynak tudok segíteni abban, hogy megtalálják a számukra megfelelő termékeket és megtanulják azok használatát saját ízlésükre formálva.

 

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása