HTML

LÉGY A RAJONGÓNK

NÉZZ SZÉT A TERMÉKEINK KÖZÖTT

maxfactor_blog.jpg

Címkék

2000 calorie (1) 2011 év bloggerinája (1) ajakápolás (1) ajakápoló (1) ajakfestés (1) ajakrúzs (1) ajándék (2) ajkak (2) alapozás (7) alapozó (8) aplikátor (1) arc (6) arccsont (1) árnyalat (1) átalakítás (1) Bálint-nap (1) barnulás (1) beauty forum make up (1) beyonce (1) Big Day magazin (1) bőr (1) bőrápolás (2) bőrradír (1) bőrradírozás (1) bőrtisztítás (1) buli (1) cc krém (1) cipő (2) csapó csereklye timi (1) csipke (1) csizma (2) debreczeni zita (1) díszítés (1) divat (24) dorka sminkel (1) ecset (2) effect (1) egészség (1) egyenes (1) elegancia (1) emma (1) emma maclaren (1) esküvő (3) évszakok (1) extravagáns (1) eye (1) facebook (1) factor (1) false lash (1) false lash effect fusion (1) fény (1) fényvédő (1) fodrász (1) fodrászat (1) fotós (1) fotózás (3) frizura (4) fülbevaló (1) fusion (1) füstös smink (1) golden globe (2) göndör (1) gőzfürdő (1) haj (2) hajdivat (1) hajviselet (1) haladoknak (1) hideg (1) iskola (1) iskolakezdés (1) Iszak Eszti (1) jake nava (1) játék (1) kabát (1) karácsony (4) készülődés (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) kifutó (2) kontúr (3) köröm (2) körömlakk (4) krém (1) kupa (1) kupon (1) lábápolás (1) lash extension (1) leárazás (1) lépésről lépésre (1) lip (1) livin’ pretty (1) lolly makeup&beauty blog (1) lovelle (1) maclaren (1) makány (2) makány márta (1) márta (2) masszázs (1) masterpiece (1) Masterpiece Transform (1) maszk (1) max (2) max colour effect (1) max factor (9) mennyasszony (1) mestersminkes (1) modell (1) nadrág (1) nailfinity (1) napozás (1) nappali (1) nőiesség (2) nyár (7) oldalkonty (1) ősz (2) outfit (2) overál (1) pedikűr (1) pirosítás (2) pirosító (3) portfólió (1) púder (5) randi (1) ruha (6) ruhák (1) rúzs (5) sipos zita (1) Skin Luminizer (1) smink (30) sminkakadémia (4) sminkelés (1) smoky (1) smoky eye effect (1) spirál (3) stílus (1) suli (1) szájfény (5) száraz (1) szauna (1) szem (4) szemceruza (4) szemek (1) szemhéj (3) szemhéjszín (4) szemhély (1) szemöldök (5) szempilla (7) szempillaspirál (6) szempillaspiral (1) szempillaspriáls (1) szemüveg (1) szemzug (2) szín (1) színes (1) szűcs adri (5) tanácsadás (1) tavasz (1) tél (2) tincs (1) tint (1) trend (13) turbán (1) tv reklám (1) valentin-nap (1) vitamin (1) xperience (1) zimány linda (1) zsíros (1)

Look

2012.08.17. 10:02 Max Factor Sminkakadémia (törölt)

Készítettem nektek egy nyári sminket, ami remekül passzol napbarnított bőrötökhöz. Részletes leírása pedig remélem, mindenkinek segít abban, hogy könnyedén elkészíthessétek magatoknak! Nagy divat a mélyítővonal, a tusvonal. És a kreatív ajkak! Most az új Color X-pert vízálló tussal, az Eye Brightening szempillaspirállal és Flipstickel is dolgoztam, hogy bemutassam, milyen nagyszerű termékek, és milyen könnyű velük dolgozni.

Első lépésként használd a kedvenc alapozódat. Én az Ageless Elixirt ajánlom ehhez a sminkhez. Arra kell ügyelni, hogy az arc középvonala mindenképpen legyen matt, ezért ha szükséges, használj hozzá púdert, amivel fixálhatod is alapozódat.

look_001.jpg 
Izgatott voltam, hogy papírra hogyan vetem az új Flipstick rúzst, de azt hiszem egész jól sikerült ábrázolni a lényeget. A 04 (Melody Brown) árnyalatot használtam. Ez egy nagyon izgalmas rúzs, mert egyik árnyalata sem túl intenzív, épp ezért bárhogy variálod, nem lehet rossz az eredmény. :-) A kicsit húsosabb színt használtam alapként, a natúr hatás érdekében, és a száj belső részére használtam csak a bronzos árnyalatot. Ezzel is szerettem volna egy kicsi nyári hangulatot csempészni a sminkbe túlzások nélkül.

look_002.jpg
Következő lépés a pirosítás, árnyékolás volt. A Bronzing Powder segítségével hangsúlyt fektetsz a „nyárra”. Ha szeretnél, a bronzosító alá használhatod a kedvenc pírodat. Ilyen esetben csak nagyon kevés bronzosítót szabad használni!

look_003.jpg

A szemsmink lépései a következők:

  • A MCE Trio 01 színek közül a legvilágosabbat használtam a szemzugban és a szemöldök alatt
  • ugyanennek a középső árnyalatát a mozgó szemhéjra tettem
  • egy kisebb ecset segítségével a mélyítő vonalat a legsötétebb árnyalat segítségével hangsúlyoztam, majdnem félkörívben a mozgó szemhéj felett, de nem vittem le a szempillákig. Ugyanezt az árnyalatot az alsó szemhéjon is használtam, kicsit megnyújtva a sminket, hogy a mélyítővonallal találkozzon.
  • Az új Color X-Pert tussal könnyedén (még papíron is) meghúztam a tusvonalat, ami egészen a szemzugtól indul, és hosszan elnyújtottam. Itt arra kell figyelni, hogy ne legyen „törés” az alsó és a felső vonalban sem.
  • Végül két szempillaspirált használtam. A 2000Calorie-t és az Eye Brightening spirált, ami kiemeli a szem színét.


És íme a végeredmény:

look_004.jpg

Küldjetek fotót, ha ti is kipróbáltátok magatok ezt a sminket.
Szűcs Adri

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása