HTML

LÉGY A RAJONGÓNK

NÉZZ SZÉT A TERMÉKEINK KÖZÖTT

maxfactor_blog.jpg

Címkék

2000 calorie (1) 2011 év bloggerinája (1) ajakápolás (1) ajakápoló (1) ajakfestés (1) ajakrúzs (1) ajándék (2) ajkak (2) alapozás (7) alapozó (8) aplikátor (1) arc (6) arccsont (1) árnyalat (1) átalakítás (1) Bálint-nap (1) barnulás (1) beauty forum make up (1) beyonce (1) Big Day magazin (1) bőr (1) bőrápolás (2) bőrradír (1) bőrradírozás (1) bőrtisztítás (1) buli (1) cc krém (1) cipő (2) csapó csereklye timi (1) csipke (1) csizma (2) debreczeni zita (1) díszítés (1) divat (24) dorka sminkel (1) ecset (2) effect (1) egészség (1) egyenes (1) elegancia (1) emma (1) emma maclaren (1) esküvő (3) évszakok (1) extravagáns (1) eye (1) facebook (1) factor (1) false lash (1) false lash effect fusion (1) fény (1) fényvédő (1) fodrász (1) fodrászat (1) fotós (1) fotózás (3) frizura (4) fülbevaló (1) fusion (1) füstös smink (1) golden globe (2) göndör (1) gőzfürdő (1) haj (2) hajdivat (1) hajviselet (1) haladoknak (1) hideg (1) iskola (1) iskolakezdés (1) Iszak Eszti (1) jake nava (1) játék (1) kabát (1) karácsony (4) készülődés (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) kifutó (2) kontúr (3) köröm (2) körömlakk (4) krém (1) kupa (1) kupon (1) lábápolás (1) lash extension (1) leárazás (1) lépésről lépésre (1) lip (1) livin’ pretty (1) lolly makeup&beauty blog (1) lovelle (1) maclaren (1) makány (2) makány márta (1) márta (2) masszázs (1) masterpiece (1) Masterpiece Transform (1) maszk (1) max (2) max colour effect (1) max factor (9) mennyasszony (1) mestersminkes (1) modell (1) nadrág (1) nailfinity (1) napozás (1) nappali (1) nőiesség (2) nyár (7) oldalkonty (1) ősz (2) outfit (2) overál (1) pedikűr (1) pirosítás (2) pirosító (3) portfólió (1) púder (5) randi (1) ruha (6) ruhák (1) rúzs (5) sipos zita (1) Skin Luminizer (1) smink (30) sminkakadémia (4) sminkelés (1) smoky (1) smoky eye effect (1) spirál (3) stílus (1) suli (1) szájfény (5) száraz (1) szauna (1) szem (4) szemceruza (4) szemek (1) szemhéj (3) szemhéjszín (4) szemhély (1) szemöldök (5) szempilla (7) szempillaspirál (6) szempillaspiral (1) szempillaspriáls (1) szemüveg (1) szemzug (2) szín (1) színes (1) szűcs adri (5) tanácsadás (1) tavasz (1) tél (2) tincs (1) tint (1) trend (13) turbán (1) tv reklám (1) valentin-nap (1) vitamin (1) xperience (1) zimány linda (1) zsíros (1)

Makány Márta Stílusok játék nyeremény – Szűcs Adri szemével

2011.08.31. 14:27 Max Factor Sminkakadémia (törölt)

Elkészült Evelin portfóliója!!! :) Nekem nagyon tetszenek a képek.  A ruhák nagyon jól álltak Evelinnek. Igazán könnyű dolgom volt, mivel a fiatal lány hamvas, hibátlan arcán pont olyan sminket tudtam elkészíteni, amilyet megálmodtam Márta ruháihoz. A koncepció felépítése a fokozatosságon alapult. A legegyszerűbb ruhától a buliszerelésig olyan sminket és hajat készítettünk Evelinnek, amit elmondása szerint nagyon szívesen viselne!

 

Az esküvői ruhával kezdtük a fotózást, amihez csak vékony rétegben vittem fel a Miracle Touch alapozót, majd Creme Puff púderrel fixáltam. A szemen a MCE Mono szemszínek közül Evelin szem és bőrszínéhez legközelebbi árnyalatokat választottam, hogy a hatás természetes maradjon, majd a 2000Calorie szempillaspirállal finoman íveltem a pillákat. A szájra a kedvenc Cube szájfényem 01es árnyalata került, míg az orcákon csak egy kevés krémes pírral értem el üde hatást.

 

A második szerelésnél nem változtattam semmin, mivel a lila fodros szoknya és a trikó kombinációja - nem figyelmen kívül hagyva Evelin egyéniségét - is egy olyan viselet, amihez nem illik az erős smink. Ha mondjuk egy szőke lányon lett volna ez a kollekció, valószínűleg a MCE Trio szemszínek lilás-rózsaszínes árnyalatából választottam volna, vagy a Smoky Eye Effect színei közül a ruhához passzoló, de semmi esetben sem ugyanazon árnyalatot!

 

A virágos kisruha már igényelte a színesebb sminket! Mivel Evelin nagyon fiatal, nem szerettem volna túl erősen sminkelni. Mert hát mégis csak a romantika volt a kulcsszó a fotózás alatt… így a píron és a szájfényen erősítettem, ám csak finoman. Így hangulatunktól függően a smink lehet romantikus egy cseppnyi „sexy” beütéssel.

 

Az óriási, színes estélyi ruhát én legszívesebben tengerparton fotóztam volna… :) Egyszerűen szerelmes lettem abba a ruhába!!! Nem cseréltem le az egész sminket, hanem az arcra, és a szemre is a bronzosító púderből tettem, hogy napsütötte bőr hatást keltsünk. A szájfényt az előző pinkes árnyalatról narancsosra cseréltem, amit Tube szájfények közül választottam ki. Evelinnek is nagyon tetszett az illata!

 

Az utolsó, buliruhában már egy olyan sminket láthattok, ami illik egy romantikus tini felhőtlen bulizásához. :) Nem túl erős, barna árnyalatok egy kis fekete szemceruzával és a kedvenc szempillaspirálommal, a False Lash Effect Fusionnal!
Minden sminket, amit a képeken láthattok, egy kis satírozással ti is elkészíthettek magatoknak, szinte csak abban különböznek, hogy milyen színeket kombinálunk össze, és mennyire szeretnénk erős sminket!

 

Evelin hosszú haját Csereklye Timi fodrászunk először loknikba sütötte, majd a ruhák váltakozásával romantikus hullámokká formálta, és a végén a flitteres rucihoz egy vadócabb, kócos hajat készített.

Remélem nektek is tetszenek a fotók!!!

Szűcs Adri

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása