HTML

LÉGY A RAJONGÓNK

NÉZZ SZÉT A TERMÉKEINK KÖZÖTT

maxfactor_blog.jpg

Címkék

2000 calorie (1) 2011 év bloggerinája (1) ajakápolás (1) ajakápoló (1) ajakfestés (1) ajakrúzs (1) ajándék (2) ajkak (2) alapozás (7) alapozó (8) aplikátor (1) arc (6) arccsont (1) árnyalat (1) átalakítás (1) Bálint-nap (1) barnulás (1) beauty forum make up (1) beyonce (1) Big Day magazin (1) bőr (1) bőrápolás (2) bőrradír (1) bőrradírozás (1) bőrtisztítás (1) buli (1) cc krém (1) cipő (2) csapó csereklye timi (1) csipke (1) csizma (2) debreczeni zita (1) díszítés (1) divat (24) dorka sminkel (1) ecset (2) effect (1) egészség (1) egyenes (1) elegancia (1) emma (1) emma maclaren (1) esküvő (3) évszakok (1) extravagáns (1) eye (1) facebook (1) factor (1) false lash (1) false lash effect fusion (1) fény (1) fényvédő (1) fodrász (1) fodrászat (1) fotós (1) fotózás (3) frizura (4) fülbevaló (1) fusion (1) füstös smink (1) golden globe (2) göndör (1) gőzfürdő (1) haj (2) hajdivat (1) hajviselet (1) haladoknak (1) hideg (1) iskola (1) iskolakezdés (1) Iszak Eszti (1) jake nava (1) játék (1) kabát (1) karácsony (4) készülődés (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) kifutó (2) kontúr (3) köröm (2) körömlakk (4) krém (1) kupa (1) kupon (1) lábápolás (1) lash extension (1) leárazás (1) lépésről lépésre (1) lip (1) livin’ pretty (1) lolly makeup&beauty blog (1) lovelle (1) maclaren (1) makány (2) makány márta (1) márta (2) masszázs (1) masterpiece (1) Masterpiece Transform (1) maszk (1) max (2) max colour effect (1) max factor (9) mennyasszony (1) mestersminkes (1) modell (1) nadrág (1) nailfinity (1) napozás (1) nappali (1) nőiesség (2) nyár (7) oldalkonty (1) ősz (2) outfit (2) overál (1) pedikűr (1) pirosítás (2) pirosító (3) portfólió (1) púder (5) randi (1) ruha (6) ruhák (1) rúzs (5) sipos zita (1) Skin Luminizer (1) smink (30) sminkakadémia (4) sminkelés (1) smoky (1) smoky eye effect (1) spirál (3) stílus (1) suli (1) szájfény (5) száraz (1) szauna (1) szem (4) szemceruza (4) szemek (1) szemhéj (3) szemhéjszín (4) szemhély (1) szemöldök (5) szempilla (7) szempillaspiral (1) szempillaspirál (6) szempillaspriáls (1) szemüveg (1) szemzug (2) szín (1) színes (1) szűcs adri (5) tanácsadás (1) tavasz (1) tél (2) tincs (1) tint (1) trend (13) turbán (1) tv reklám (1) valentin-nap (1) vitamin (1) xperience (1) zimány linda (1) zsíros (1)

Stílustanácsadás - átalakítás

2012.12.11. 20:00 Max Factor Sminkakadémia (törölt)

A múlt héten egy bevásárlóközpontban jártunk, eltöltöttem egy napot pár elképesztő nővel! :) Az Öltözz jól! stílustanácsadójával, Kecskés Ritával most először dolgoztunk együtt, és talán nem utoljára.

11 órakor találkoztunk a bevásárlóközpont egy fényesebb szegletében, kerestünk egy félreeső kis zugot, ahol meghúzódhattunk, és én el is kezdtem dolgozni. :)

Megbeszéltük, hogy ki-hogyan szokta magát sminkelni, és ehhez mérten mindenkinek egy visszafogottabb nappali sminket készítettem. Ritával kezdtünk, őt kisminkeltem addig, míg a stílusra éhező aktuális „áldozatok” meg nem érkeztek szépen sorban.

Rita, a stílustanácsadó:

stilus_1.jpg

Ritának az Ageless Elixir alapozót használtam. Az alapozó jótékony mellékhatásánál fogva ezt használtam a szem környékére is, hiszen nem szárítja ki a szemkörnyék érzékeny bőrét, sőt inkább hidratálja, ápolja. Natúr sminkről beszélve nem szerettem volna sem élénk, sem sötét árnyalatot használni neki, ezért a Max Colour Effect Trio Coco Crazy árnyalatának legvilágosabb és sötét színét használtam csak a felső szemhéjon, majd spiráloztam a pillákat. A szempillák tövébe a Liquid Eyelinner el kicsi tusvonalat húztam, és egy kicsit a szemöldököt is átrajzoltam a szemöldökceruza segítségével. Az arcot egy kis üde krémes pírral, a Creamy Blush Soft Cooper színével árnyaltam, és a Max Colour Effect Cube fény Peach Rose színét tettem a szájra.

stilus_2.jpg


Timi 2 gyermekes bájos budapesti anyuka, elmúlt 30 éves. Felelősségteljes beosztásban dolgozik, nagyon szereti a változatos megjelenést, a rózsaszínt, a kontrasztos árnyalatokat. 

stilus_3.jpg 

Szintén az Ageless Elirir alapozóval kezdtem. Úgy gondoltuk, hogy inkább legyen a sminknél a szájon a hangsúly, ezért a szemre csak a Max Colour Effect Trio visszafogott, Coco Crazy árnyalatát válsztottam. A pír a Creamy Blush Soft Pink Murano árnyalata volt, és a szájra a visszafogottabb Max Colour Effect Tube árnyalatot használtam.

stilus_4.jpg
Az erősebb sminkhez a szemhéj sötétebb árnyalatán erősítettem, és a Max Colour Effect Tube szájfények egy élénkebb árnyalatát használtam. Timinek nagyon tetszett, azt mondta, így igazán nőnek érzi magát! :)

Andi 4 gyermekes budapesti családanya, doktornő, aki rengetek előadást tart az önbizalomban fejlődni vágyók részére. Fontos számára az üzleti megjelenés, de szeretné a viszonylag kevésbé változatos üzleti színeket annál izgalmasabb kiegészítőkkel feldobni.

stilus_5.jpg

Andit a Facefinity 3in1 alapozóval alapoztam le, mert azt szerette volna, ha igazán tartós sminket kap. Aztán egy visszafogott, szürke körsatírt készítettem neki, egy kicsit átkeféltem a szemöldökét, és az arcát a Creamy Blush Soft Pink színével üdítettem fel. A szájra inkább rúzst tettem, az Elixir rúzs szájszínű árnyalatát, ami remekül passzolt az arc tónusaihoz. 

stilus_6.jpg

Az smink erősítéséhez csak fekete ceruzával kontúroztam Andi gyönyörű nagy szemeit, és a FlipStick segítségével erősítettem és élénkítettem az szájon, ami nagyon tetszett Andinak. :)

stilus_7.jpg

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása