HTML

LÉGY A RAJONGÓNK

NÉZZ SZÉT A TERMÉKEINK KÖZÖTT

maxfactor_blog.jpg

Címkék

2000 calorie (1) 2011 év bloggerinája (1) ajakápolás (1) ajakápoló (1) ajakfestés (1) ajakrúzs (1) ajándék (2) ajkak (2) alapozás (7) alapozó (8) aplikátor (1) arc (6) arccsont (1) árnyalat (1) átalakítás (1) Bálint-nap (1) barnulás (1) beauty forum make up (1) beyonce (1) Big Day magazin (1) bőr (1) bőrápolás (2) bőrradír (1) bőrradírozás (1) bőrtisztítás (1) buli (1) cc krém (1) cipő (2) csapó csereklye timi (1) csipke (1) csizma (2) debreczeni zita (1) díszítés (1) divat (24) dorka sminkel (1) ecset (2) effect (1) egészség (1) egyenes (1) elegancia (1) emma (1) emma maclaren (1) esküvő (3) évszakok (1) extravagáns (1) eye (1) facebook (1) factor (1) false lash (1) false lash effect fusion (1) fény (1) fényvédő (1) fodrász (1) fodrászat (1) fotós (1) fotózás (3) frizura (4) fülbevaló (1) fusion (1) füstös smink (1) golden globe (2) göndör (1) gőzfürdő (1) haj (2) hajdivat (1) hajviselet (1) haladoknak (1) hideg (1) iskola (1) iskolakezdés (1) Iszak Eszti (1) jake nava (1) játék (1) kabát (1) karácsony (4) készülődés (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) kifutó (2) kontúr (3) köröm (2) körömlakk (4) krém (1) kupa (1) kupon (1) lábápolás (1) lash extension (1) leárazás (1) lépésről lépésre (1) lip (1) livin’ pretty (1) lolly makeup&beauty blog (1) lovelle (1) maclaren (1) makány (2) makány márta (1) márta (2) masszázs (1) masterpiece (1) Masterpiece Transform (1) maszk (1) max (2) max colour effect (1) max factor (9) mennyasszony (1) mestersminkes (1) modell (1) nadrág (1) nailfinity (1) napozás (1) nappali (1) nőiesség (2) nyár (7) oldalkonty (1) ősz (2) outfit (2) overál (1) pedikűr (1) pirosítás (2) pirosító (3) portfólió (1) púder (5) randi (1) ruha (6) ruhák (1) rúzs (5) sipos zita (1) Skin Luminizer (1) smink (30) sminkakadémia (4) sminkelés (1) smoky (1) smoky eye effect (1) spirál (3) stílus (1) suli (1) szájfény (5) száraz (1) szauna (1) szem (4) szemceruza (4) szemek (1) szemhéj (3) szemhéjszín (4) szemhély (1) szemöldök (5) szempilla (7) szempillaspirál (6) szempillaspiral (1) szempillaspriáls (1) szemüveg (1) szemzug (2) szín (1) színes (1) szűcs adri (5) tanácsadás (1) tavasz (1) tél (2) tincs (1) tint (1) trend (13) turbán (1) tv reklám (1) valentin-nap (1) vitamin (1) xperience (1) zimány linda (1) zsíros (1)

Grammy

2013.02.20. 16:19 Max Factor Sminkakadémia (törölt)

Ki ne szeretné a zenét? És ki követte nyomon a 2013-as Grammy díjátadót? Igaz Golden Globe és a Grammy között csak a celebsereg a közös, de nekem úgy tűnt, itt aztán beleadtak apait-anyait. A sminkek hajak és ruhák között sem találtam semmi olyat, ami ne lett volna teljesen rendben.

 

Habár nem vagyok kritikus, véleményem nekem is szokott lenni az öltözékekről és megjelenésről, és amit most láttam, nekem nagyon tetszett.

Aminek nagyon örülök, hogy sok kedvenc zeneszámom jelölést kapott, és van, ami nyert is! Például a Somebody That I Used To Know! Mindenki ismeri, nem hiszem, hogy be kell mutatnom. két kategóriában is tartolt. Ez lett az év dala és az év duettje is! Ti szeretitek?

g1.JPG

g2.JPG Az év dala jelöltje volt egy kedvenc tinglitangli nótám, a Call Me Maybe Carly Rae Jepsen-től. Engem ez a dal mindig felvidít! Bár Carly megjelenése volt az, ami a legkevésbé nyerte el a tetszésemet, olyan volt, mintha kikapott volna valamit a szekrényből, kisminkelte volna magát és kész is. Valószínűnek tartom, hogy ez így is volt. Fiatal, vagány, minden jól áll neki.
g3.JPG Beyonce Love On Top száma is díjat nyert! Abban 100ig biztos voltam, hogy a világ legdögösebb dívája hazavisz egy kis szobrocskát idén is. Mint mindig, iszonyú jól nézett ki. Egyszerű volt a ruhája, a haja, a sminkje. És ő maga is ragyog. Én imádom!!!

És lássunk még pár aranytorkút, akik ha mással nem is, azzal ahogy ezen az estén megjelentek, sok mindenkit levettek a lábukról.

g4.JPG

A hölgyről nem kell sokat beszélnem, mindig szépen fel van öltözve, belőve a séró és hibátlan a smink. Adele, én így szeretlek!


g5.JPG

A dívák felsorakoztak. Katy Perry, Rihanna és Jennifer Lopez egyszerűen fantasztikusan néztek ki. Azon gondolkoztam, miközben néztem a képeket, hogy szegény sztárok, akiket imádunk… Az év minden napján baromi jól néznek ki, míg én csak a nyárra „gyúrom” ki magam, télen pedig lustálkodom kicsit ezen a téren. Ők pedig minden eseményen, az év bármely napján fantasztikusan néznek ki, és bármilyen rucit magukra húzhatnak. VAGY olyan ruhákat húznak, amiben szuperül mutatnak.

g6.JPG

Az egyik nagy meglepetés ez a kép volt. Hallottam, hogy Rihanna megbocsátott, és már nem haragszik… Lányok ti meg tudnátok bízni újra valakiben, aki úgy elbánt veletek, mint Chris Rihannával? Reméljük a legjobbakat, és csak sok boldogságot tudok nekik kívánni.

g7.JPG

Katy kitett magáért, és dekoltázst is villantott, és milyen jól áll neki! Egy Audrey Hepburn szerű smink, natúr száj, kevés műszempilla. Örülök, hogy az egyszerű és nagyszerű sminkek divatosak mostanában, nekem is ezek a kedvenceim.

g8.JPG

Jennifer kontya imádnivaló, szerintem. Egyszerű, nagyszerű, mint a ruhája és a sminkje is. Szépen van árnyékolva az arca, az orra. A smink sem erős, de nagyon érdekes. Ha te is szeretnél ilyet, fogd a Colour Xpert  vízálló tust, és egyszerűen húzz kontúrt körbe-körbe a szemed körül. Figyelj, hogy a szemzugban szép vonala legyen, és hogy egyforma vonalat húzz a két szemen. A felső szemhéjon pedig erősíts rá a tusvonalra kicsit. Lehet, hogy a holnapi buliba én is így fogom magam sminkelni!

g9.JPG

Nagyon szeretem Jessie J zenéjét, hangját… és megjelenését. Nem láttam még olyan állapotban, amikor ne tetszett volna. Letisztult, tökéletes, vagány és nagyon modern! Nektek is tetszik?

 

És ha szeretnétek többet tudni a jelöltekről és a nyertesekről, nézzétek meg ezt az oldalt:

http://www.grammy.com/nominees

 

Szűcs Adri

 

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása